Perioada de implementare: ianuarie 2014 - august 2015    

 

Finanţator: Uniunea Europeană 

 

Scop: Stabilirea unor parteneriate regionale şi cooperarea în bazinul Mării Negre.  

" />
Ro   En  

Rețeaua pentru turism durabil la Marea Neagră - Strategii de marketing turistic comun și dezvoltare în regiunea Mării Negre

 

Perioada de implementare: ianuarie 2014 - august 2015    

 

Parteneri: Centrul Internaţional pentru Dezvoltarea Afacerilor şi Promovarea Investiţiilor (Georgia)

Administraţia Burgas (Bulgaria)

Agenţia pentru Dezvoltare Regională (Ucraina)

Departamentul pentru Turism şi Staţiuni din Adjara (Georgia)

 

Finanţator: Uniunea Europeană 

 

Scop: Stabilirea unor parteneriate regionale şi cooperarea în bazinul Mării Negre.  

 

Obiective:

  • Îmbunătăţirea capacităţii regionale de a planifica şi implementa documente strategice comune;
  • Crearea unei reţele de promovare a produselor turistice;
  • Creşterea nivelului de competenţă şi dezvoltarea produselor turistice în regiunile partenere;
  • Stabilirea unei agende comune de dezvoltare a turismului în bazinul Mării Negre;  
  • Cooperare economică prin turism.  

 

Rezultate:

  • Stabilirea a 5 parteneriate transfrontaliere: factorii interesaţi şi experţii din 5 ţări vor colabora în proiecte turistice comune;    
  • 600 antreprenori / agenţi economici şi 40 administraţii locale vor participa la 32 cursuri;
  • 16 ateliere, 8 mese rotunde, 20 vizite de studiu,  8 activităţi de instruire interne;    
  • 4 strategii de cooperare turistică transfrontalieră, 1 studiu de fezabilitate, 5 parteneriate publice-private, 6 cercetări de piaţă, 1 platformă IT creată în cadrul proiectului;
  • Minim 50 de evenimente de promovare, 2400 cataloage şi surse de informare, buletine informative etc.   
  • Minim 10 destinaţii turistice promovate de fiecare ţară parteneră;
  • 5 târguri turistice regionale.