Ro   En  

Expertul mondial în comunicare non-verbală, Allan Pease, în seminar la Chişinău



Sâmbătă, 6 noiembrie 2010, la Chişinău a avut loc seminarul de afaceri “Cum să atragi oamenii şi succesul”, prezentat de Allan Pease, cel mai cunoscut expert în comunicare non-verbală din lume. Acesta este autorul best-seller-ului internaţional “Limbajul trupului” şi autorul cărţii  “De ce bărbaţii nu ascultă şi femeile nu ştiu să se uite pe hartă?”, iar experienţa sa se bazează pe cercetare ştiinţifică şi experimente care probează teoriile psihologice pe care le emite, precum şi pe cariera de succes pe care avut-o în calitate de agent de vânzări în domeniul asigurărilor pe viaţă. 

 

BCI a fost de asemenea prezent la acest seminar. În cadrul acestuia, expertul a vorbit despre comunicarea non-verbală, care constituie, de fapt, 60-70% din mesajul pe care dorim să îl transmitem. Pentru a înţelege exact ce vrea să ne comunice o persoană, este necesar să fim atenţi la trei factori: cuvintele pe care le foloseşte, gesturi şi ambianţa în care ne vorbeşte. Oamenii vor percepe ceea ce le spunem prin prisma gesturilor pe care le facem. Pentru a avea succes în afaceri şi pentru a comunica eficient cu oamenii, gesturile noastre trebuie să arate deschidere şi sinceritate şi să conţină acelaşi mesaj pe care îl conţin cuvintele noastre.

 

Allan Pease a prezentat câteva gesturi de bază în comunicare, oferind drept exemplu diverse imagini, dintre care şi imagini ale unor personalităţi celebre, interacţionând cu audienţa şi făcând-o să zâmbească, într-un seminar uşor de înţeles, util şi plăcut.   

 

De asemenea, expertul a afirmat că în relaţiile de afaceri trebuie să ţinem cont de diferenţele care există între felul în care comunică femeile şi bărbaţii.

 

Potrivit acestuia, pentru a vinde un produs, trebuie să aflăm întâi care este nevoia unui client şi apoi să îi oferim soluţia noastră la problema pe care o are.  În plus, este necesar să urmărim cifrele din afacerea noastră, adică să ţinem o evidenţă statistică a numărului de potenţiali clienţi cărora le-am prezentat oferta noastră. Ideea pe care o susţine este că trebuie să te întâlneşti cu 5 oameni, dintre care unul va cumpăra, iar nu să te adresezi din start numai unuia, aşteptând ca acesta să cumpere.       

 

În încheierea seminarului, trainerul a amintit că pentru o afacere de succes, în vânzări este nevoie de un sistem, dar şi de abilităţi de comunicare, pentru că prima condiţie pentru a convinge un om să cumpere un produs este să comunici cu el eficient şi să te faci plăcut.

15.11.10