BCI – Business Consulting Institute

298565753_492164719578553_5627947068443823048_n

Acces direct la studenți

Perioada de implementare: octombrie 2020 – octombrie 2022

Finanțator: Uniunea Europeană

Scop: Creșterea accesului la programe educaționale de calitate prin cooperarea între instituțiile de învățământ și sprijinirea a 600 de elevi din clasele de educație terțiară non-universitară din Republica Moldova în dezvoltarea lor socio-profesională, pentru a le spori șansele de a-și construi o carieră în domeniul ingineriei, având un impact asupra îmbunătățirii calității vieții tinerilor.

Obiective:

  • Dezvoltarea de parteneriate strategice și durabile cu cel puțin 8 instituții de învățământ preuniversitar eligibile în cadrul proiectului, din Republica Moldova.
  • Informarea și sensibilizarea a aproximativ 600 de studenți din Republica Moldova cu privire la importanța educației universitare în formarea profesională și maximizarea șanselor de succes pe piața muncii.

Rezultate:

  • 600 de beneficiari au participat la campaniile de informare privind oportunitățile de studiu în România.
  • 8 acorduri de cooperare semnate cu Centrele de Excelență și Colegiile Tehnice din Republica Moldova implicate în proiect.
  • 8 campanii de informare privind oportunitățile de studiu în România pentru consilierea și orientarea profesională a elevilor, la care au participat elevi și profesori din instituțiile de învățământ din Republica Moldova.
  • Organizarea a 3 conferințe.
  • 8 tabere scurte pentru studenți organizate și desfășurate la Iași pentru 320 de studenți și 80 de profesori din Republica Moldova și România.
  • 64 de ateliere desfășurate în facultățile UT IASI.
  • Organizarea a 8 sesiuni de consiliere profesională și orientare în carieră de către UT IASI.
  • 8 vizite la facultățile și campusul universitar al UT IASI.
  • Elaborarea și tipărirea unui Ghid de bune practici în 600 de exemplare.
  • Realizarea unui studiu privind relevanța învățământului superior în raport cu nevoile pieței.

Servicii oferite:

  • Elaborarea studiului privind relevanța învățământului superior în raport cu nevoile pieței.
  • Organizarea campaniilor de informare în instituțiile de învățământ preuniversitar țintă.
  • Organizarea taberelor scurte pentru studenți la UT IASI.
  • Organizarea conferinței de bune practici.
  • Elaborarea ghidului de bune practici.
  • Activități de informare și comunicare.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *